Новини

21.10.2015 Маркет ЛИНКС започва провеждането на TAPI Omnibus

Маркет ЛИНКС започва провеждането на TAPI Omnibus

Считано от този месец, Маркет ЛИНКС започва провеждането на Омнибус с помощта на електронни устройства, вместо на хартиен носител. Методът за събиране на данни TAPI (Tablet Assisted Personal...

Повече
07.08.2015 Изявление на Маркет ЛИНКС 07.08.2015 г.

Изявление на Маркет ЛИНКС 07.08.2015 г.

Изявлението можете да прочетете тук

Повече
08.07.2015 Познатост и употреба на марки бира

Познатост и употреба на марки бира

Публикация в сп. Регал 08 юли 2015 тук   

Повече
30.06.2015 Нагласи към методите за контрацепция

Нагласи към методите за контрацепция

В началото на юни Маркет ЛИНКС проведе поредно национално-представително проучване по поръчка на Българското научно дружество по акушерство и гинекология и Байер България и посветено на изледването...

Повече
25.06.2015 Близо две трети от българите следят редовно новините и актуалните предавания

Близо две трети от българите следят редовно новините и актуалните предавания

Данните от национално-представително проучване на Маркет ЛИНКС потвърждават, че информационните жанрове най-често привличат телевизионната аудитория. Над една трета гледат новини или публицистика...

Повече
10.06.2015 Увеличава се пазарното проникване на мобилни устройства

Увеличава се пазарното проникване на мобилни устройства

Проникването на мобилни устройства се увeличава почти двойно за 2015

Повече
10.06.2015 Нагласи към търговските промоции

Нагласи към търговските промоции

На годишната конференция на списания PROGRESSIVE 2015 Маркет ЛИНКС представи данни за потребителските нагласи към търговските промоции. Можете да изтеглите презентацията от тук

Повече
10.06.2015 ТОП 15 на най-гледаните ТВ канали за май 2015

ТОП 15 на най-гледаните ТВ канали за май 2015

Маркет ЛИНКС проведе национално-представително проучване с лица над 15г. за най-гледаните телевизионни канали.

Повече