Нови изследвания и анализи

29.09.2017 Правителството не предприема адекватни мерки за развитие на къмпинг туризма у нас

Правителството не предприема адекватни мерки за развитие на къмпинг туризма у нас

Правителството не предприема адекватни мерки за развитие на къмпинг туризма у нас става ясно от резултатите от проучването „Нагласи към дивото къмпингуване в България“. То бе проведено...

Повече
22.05.2017 Проучване за измерване удовлетвореността на родителите от храната в детските градини и училища

Проучване за измерване удовлетвореността на родителите от храната в детските градини и училища

Маркет ЛИНКС отново подкрепя безвъзмездно социално значима кауза. Този път заедно с партньорите ни от BG-Mamma осъществихме проучване сред родители за каузата на Food Revolution Bulgaria. Темата е...

Повече
01.11.2016 Коментар на резултати от национално-представително проучване на Маркет ЛИНКС, проведено по поръчка на bTV

Коментар на резултати от национално-представително проучване на Маркет ЛИНКС, проведено по поръчка на bTV

НАЦИОНАЛНО ПРЕДСТАВИТЕЛНО-ПРОУЧВАНЕ. БАЗА 1006 ЛИЦА 18+ г. 24-30 ОКТОМВРИ 2016 г. Видео

Повече
30.08.2016 Обществено-политически нагласи преди президентските избори 2016 г.

Обществено-политически нагласи преди президентските избори 2016 г.

Резултати от национално-представително проучване на електоралните нагласи, проведено през месец август 2016 г.   Изтеглете презентацията

Повече
21.07.2016 Употреба и нагласи към финансови услуги, Юни 2016

Употреба и нагласи към финансови услуги, Юни 2016

Употреба и нагласи към финансови услуги Национално-представително проучване, Юни 2016    Индикатори на проучването и съдържание на доклада

Повече
13.07.2016 Обществени нагласи към Brexit Юли 2016

Обществени нагласи към Brexit Юли 2016

Обществени нагласи към Brexit Юли 2016 - вижте цялата инфографика 

Повече
11.07.2016 Пазарът на смартфони и таблети показва насищане за 2016

Пазарът на смартфони и таблети показва насищане за 2016

Темпът на нарастване в дела на притежателите на смартфон и таблет се забавя, което е ясен знак за насищане на пазара. Възрастовата структура на потребителите запазва своята хетерогенност –...

Повече
<< 1 2 3 4 >> Предишна Следваща