Он-лайн изследвания
Същност
Това са различни видове изследвания (маркетингови, социални и др.), които се осъществяват използвайки възможностите на глобалната мрежа – Интернет.
Обикновено тези изследвания са платени т.е. участниците в тях получават определено възнаграждение в зависимост от времето за попълване на съответния въпросник
Личните данни предоставяни от участниците по никакъв начин не се обвързват с попълнените от тях анкети и не се предоставят за ползване от трети лица.
Приложение
Подходящ метод както за качествени, така и за количествени изследователски проекти
• Продуктови тестове
• Тестване на концепции за продукт, реклама, комуникационна кампания
• Тестване на реклами
• Медийни изследвания
• Политически барометър
• Вътрешно организационни проучвания (сред персонала на дадена фирма)
• Тракинг на удовлетвореността на потребителите
• Оценяване на качеството на проведени семинари и конференции
• Много други
Предимства на метода
• Значително намаление на разходите в сравнение с обикновените изследвания
• Лесен за управление
• Висока ефективност при B2B изследвания
• Разнообразни възможности за приложение – лесен начин за оценка на различни мултимедия, визуални, аудио и видео материали, уеб сайтове
• Организацията и провеждането им не изисква многоброен персонал
• По-голям контрол върху входящата информация, разкриване и предотвратяване на измама
• Стимулираща система за възнаграждения на участниците
• Натоварването на респондентите е слабо
• Отговарянето на анкетите става в най-удобния за анкетираните лица момент
• Онлайн помощ при необходимост
• Клиентите могат да следят процеса на анкетиране в реално време
• Времето за “чистене” на данните е значително по-малко
• Времето за обработка се съкращава
• Съществуват възможности за получаването на “готови” таблици и графики
• Получаване на “бързи” резултати
• Експорт на резултатите в .XLS, .SAV...
• Получаване на онлайн статистика
Онлайн панел на Маркет ЛИНКС
Онлайн панелът на Маркет ЛИНКС се състои от близо 4 400 персонално рекрутирани панелисти. Това означава, че няма фалшиви респонденти или изследвания, разпространени сред неизвестна аудитория. Всеки имейл в нашата база данни има своя идентифициран собственик и ние познаваме неговия потребителски, социален и демографски профил.
Нашият панел има Национална представителност спрямо съвкупността на интернет потребителите в България на 15 и повече години. Интернет потребители са лица, използващи Интернет поне веднъж седмично.
Ние сме в процес на постоянно инвестиране в разширяване на базата от панелисти, като извършваме този процес след съответните проверки и според добрите практики за качество.
Чрез нашият стратегически партньор – немската компания Respondi AG, тяхното водещо ноу-хау и мрежа от панелисти, ние можем да провеждаме онлайн изследвания в 10 Европейски държави.