Бизнес решения
Маркет ЛИНКС предлага цялостно обслужване в сферата на маркетинговите и социални изследвания и консултации.
СЪБИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЧРЕЗ МАРКЕТИНГОВИ И СОЦИАЛНИ ПРОУЧВАНИЯ
Дизайн и провеждане на проучванията
Дизайнът на изследването може да бъде създаден чрез:
- специално разработени за нуждите на клиента методологии
- стандартизирани методологии
Събиране на първична информация чрез следните методи:
• Телефонни интервюта по системата (CATI) в собствен кол център с 20 работни станции
• Преки лични интервюта (PAPI) – в дома на респондента, на улицата, на мястото на покупката, в зала
• Преки лични интервюта с помощта на компютър/таблет (CAPI, TAPI)
• Специализирани дълбочинни интервюта
• Фокус-групи (групови дискусии)
• Онлайн интервюта
• Експертни и бизнес интервюта
Събиране на вторична информация чрез следните методи:
• Деск рисърч
Кодиране и въвеждане на данните
Обработка на данните
Анализи
• статистически
• маркетингови
• бизнес
• микро и макро-икономически
• социални
МАРКЕТИНГОВИ КОНСУЛТАЦИИ
На база на пазарната информация, консултираме нашите клиенти за тяхното маркетингово представяне с цел ефективно постигане на поставените цели.
ИЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ И МАРКЕТИНГОВ ПЛАН
РАЗРАБОТВАНЕ НА КОНЦЕПЦИЯ ЗА ПРОДУКТ, МАРКА И РЕКЛАМА
УПРАВЛЕНИЕ НА МАРКАТА