Нови изследвания и анализи

25.06.2015 Близо две трети от българите следят редовно новините и актуалните предавания

Близо две трети от българите следят редовно новините и актуалните предавания

Данните от национално-представително проучване на Маркет ЛИНКС потвърждават, че информационните жанрове най-често привличат телевизионната аудитория. Над една трета гледат новини или публицистика...

Повече
10.06.2015 Увеличава се пазарното проникване на мобилни устройства

Увеличава се пазарното проникване на мобилни устройства

Проникването на мобилни устройства се увeличава почти двойно за 2015

Повече
10.06.2015 Нагласи към търговските промоции

Нагласи към търговските промоции

На годишната конференция на списания PROGRESSIVE 2015 Маркет ЛИНКС представи данни за потребителските нагласи към търговските промоции. Можете да изтеглите презентацията от тук

Повече
10.06.2015 ТОП 15 на най-гледаните ТВ канали за май 2015

ТОП 15 на най-гледаните ТВ канали за май 2015

Маркет ЛИНКС проведе национално-представително проучване с лица над 15г. за най-гледаните телевизионни канали.

Повече
29.10.2012 ЛИНКС Бюлетин - Брой 11

ЛИНКС Бюлетин - Брой 11

 Пазарът на пчелен мед в България – силен продукт, слабо брандиране   Темата за качеството на храните неизменно присъства във фокуса на общественото внимание в последните...

Повече
03.08.2012 ЛИНКС Бюлетин - Брой 10

ЛИНКС Бюлетин - Брой 10

Здрав дух в здраво тяло. Или пък не?   Все по-често срещаме данни от проучвания за нивото на „щастие“ сред българите и за жалост резултатите обикновено са нерадостни. Различни...

Повече
20.04.2012 Ролята на пазарните проучвания за успешен бизнес

Ролята на пазарните проучвания за успешен бизнес

Публикация сп. Business Lady Ролята на пазарните проучвания за успешен бизнес:

Повече
28.03.2012 ЛИНКС Бюлетин - Брой 9

ЛИНКС Бюлетин - Брой 9

Радиопазарът през 2011    Значителни предизвикателства среща българският медиен пазар през последните години. След период на оптимизъм, породен от ежегодно покачващите се рекламни...

Повече