Нови изследвания и анализи
25.06.2015
Данните от национално-представително проучване на Маркет ЛИНКС потвърждават, че информационните жанрове най-често привличат телевизионната аудитория.
Над една трета гледат новини или публицистика...
Повече
10.06.2015
Проникването на мобилни устройства се увeличава почти двойно за 2015
Повече
10.06.2015
На годишната конференция на списания PROGRESSIVE 2015 Маркет ЛИНКС представи данни за потребителските нагласи към търговските промоции.
Можете да изтеглите презентацията от тук
Повече
10.06.2015
Маркет ЛИНКС проведе национално-представително проучване с лица над 15г. за най-гледаните телевизионни канали.
Повече
29.10.2012
Пазарът на пчелен мед в България – силен продукт, слабо брандиране
Темата за качеството на храните неизменно присъства във фокуса на общественото внимание в последните...
Повече
03.08.2012
Здрав дух в здраво тяло. Или пък не?
Все по-често срещаме данни от проучвания за нивото на „щастие“ сред българите и за жалост резултатите обикновено са нерадостни. Различни...
Повече
20.04.2012
Публикация сп. Business Lady
Ролята на пазарните проучвания за успешен бизнес:
Повече
28.03.2012
Радиопазарът през 2011
Значителни предизвикателства среща българският медиен пазар през последните години. След период на оптимизъм, породен от ежегодно покачващите се рекламни...
Повече